S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "Súhlasím" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

NAJPREDÁVANEJŠÍ


» Doprava a platba
DOPRAVA A PLATBA

 

Objednávky sú doručené kupujúcemu v čo najkratšom termíne, zvyčajne do 3-5 pracovných dní Slovenskou poštou, Expres kuriérom alebo osobným prevzatím.

 

1. Slovenská pošta

 
Poštovné a balné pri platbe vopred na účet 3,30 €
Poštovné a balné pri platbe dobierkou 4,50 €
pri hodnote objednávky vyššej ako 99 € a platbe vopred na účet ZADARMO

 

2. Expres kuriér

 
Poštovné a balné pri platbe vopred na účet 6,90 €
Poštovné a balné pri platbe dobierkou 8,10 €

 

3. Osobné prevzatie

 
Pri osobnom prevzatí je možná len platba vopred na účet ZADARMO
   

Tieto ceny sú platné pre prepravu tovaru v Slovenskej republike.

V prípade dopravy do zahraničia sú ceny určené individuálne.

 

 

SPÔSOB PLATBY

 

1. Platba dobierkou

dobierečné je vo výške 1,20 €. Prepravcovi zaplatíte celú sumu objednávky vrátane poštovného a balného a dobierečného. Celková cena je uvedená pri objednávaní v nákupnom košíku pri vytvorení objednávky a bude uvedená vo faktúre, ktorá bude pribalená v balíku pri tovare.

 

2. Bankovým prevodom

objednávka bude zaslaná objednávateľovi až po pripísaní celej faktúrovanej sumy na náš účet v Slovenskej sporiteľni.

IBAN: SK4609000000005045739258

číslo účtu: 5045739258 / 0900

variabilný symbol: číslo objednávky

 

3. Platobnou kartou

objednávka bude zaslaná objednávateľovi až po pripísaní celej faktúrovanej sumy na náš účet v Slovenskej sporiteľni.

4. Online bankovými prevodmi

Budete presmerovaný do prostredia svojej banky

objednávka bude zaslaná objednávateľovi až po pripísaní celej faktúrovanej sumy na náš účet v Slovenskej sporiteľni.

Na čo je potrbné si dávať pozor pri prebratí zásielky od prepravcu a čo mám robiť, keď je zásielka poškodená?

Aj napriek tomu, že je tovar poistený je nutné pri prevzatí od prepravcu si ho skontrolovať. Neskoršie reklamácie totiž prepravca neuznáva. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, prípadne máte podozrenie, že tovar vo vnútri je poškodený, zásielku od prepravcu neprevezmite a o tejto skutočnosti nás neodkladne informujte prostredníctvom našich kontaktov (telefonicky, e-mailom). Prepravcovia sú však veľmi spoľahlivý a ide o veľmi nízke percento reklamácií.

MjQ0OTU